• Director — Dr. Mn. Jaume Mercant Simó

És sacerdot de la Diòcesi de Mallorca, ordenat dia 14 d’octubre de 2007, membre de la Thomas Aquinas International Society i doctor en Estudis Tomístics (Filosofia Tomista) per la Universitat Abat Oliba CEU de Barcelona. El doctorat l’obté el 15 de maig de 2017, amb la màxima qualificació i premi extraordinari, mitjançant la tesi doctoral La metafísica del conocimiento de Karl Rahner: análisis de «Espíritu en el mundo», essent el seu director el prestigiós tomista Rvd. Dr. Ignacio Andereggen, doctor en teologia i doctor en filosofia, i presidint el tribunal d’avaluació Mons. Antonio Livi, exdegà de la facultat de filosofia de la Pontifícia Universitat Lateranense de Roma. De moment, ha publicat íntegrament la seva tesi amb el mateix títol (Girona: Documenta Universitaria, 2018, 1069 pàgs.), així com també els següents llibres: Los fundamentos filosóficos de la teología trascendental de Karl Rahner (Roma: Casa Editrice Leonardo da Vinci, 2017, 240 pàgs.) i, juntament amb Mons. Antonio Livi i el Dr. Samuele Pinna, Il valore dottrinale dell’insegnamento cristiano dopo il Vaticano II: l’interpretazione della fede cattolica secondo Karl Rahner (Roma: Casa Editrice Leonardo da Vinci, 2019, 272 pàgs.). Actualment, està en procés d’ampliar els seus estudis teològics a la Universitat Catòlica de Toulouse (França), en l’especialitat tradition thomiste et pensée médiévale, en vistes a realitzar ulteriorment el doctorat en teologia. A més a més, a nivell pastoral, és rector, des dels anys 2013-2014, de les parròquies rurals de Son Servera, Sant Llorenç des Cardassar i Son Carrió. Des de l’any 2020 es professor de filosofia al Centre d’Estudis Teològics de Mallorca i director de la Biblioteca Diocesana.

• Cap de catalogació —  Sra. Rita Bonnín Forteza

51765951_175923766723015_2145112010008821760_o

Nascuda a Santanyí l’any 1989, és graduada en Filologia Clàssica i graduada en Filologia Hispànica per la Universitat de Cadis (2016). Ha fet feina a l’Arxiu Diocesà de Mallorca i compta amb formació en caligrafia i paleografia en documents medievals i moderns. Es va incorporar a la nostra biblioteca com a cap de catalogació el 22 de febrer de 2019.